Danish-speeking Business Developing Center Administrator
Sista ansökningsdag: 10 november
Arbetsort: Sollentuna
Publicerat: 10 oktober
Kategorier: Ekonomi & Finans Kontor & Administration
We are now looking for a Business Developing Center Administrator to our client in the automotive industry within the premium segment. Our client is one of the world´s leading manufacturers of automotive vehicles.
What awaits you?
• You will be responsible for incoming digital business inquiries from our customers and agents in Denmark.
• You will prepare business inquiries and credit assessments for both corporate and private customers and handle both loan and leasing agreements in the Danish market.
• You will work with administration related to the application process.
• You will work in a changing environment.
You will be part of a fun, unpretentious, and high-performing team. You will be offered a workplace with strong brands and an interesting and demanding role in an international company with great colleagues.
What should you bring along?
• High school diploma in economics, or equivalent.
• Experience from the service sector, experience in sales and financial services is a merit.
• Good understanding of processes and systems.
• Strong quality awareness.
• Fluent in written and spoken Danish, English and Swedish.
• Good knowledge of MS Office.
• Analytical skills and result-oriented.
• We believe you have customer centricity at heart, and financing knowledge is a merit.
The role includes a wide range of tasks, so it is important that you are unpretentious and responsible. To succeed in the role, you must be a team player with very good multitasking skills and be willing to go the extra mile with a positive mindset that spreads to colleagues and customers. You remain calm and organized even in high workload situations without compromising your attention to detail. Quality and service are the guiding values in your work with a high degree of self-motivation. You are a loyal person who easily builds trust and appreciates the many daily contacts with customers, agents, and colleagues. We will place great emphasis on your personal qualities.
What you can look forward to?
Our client is located in Sollentuna/Silverdal. The premises are modern and include a lunch restaurant and access to a gym. We offer a permanent employment with an initial probation period at Jurek Talents. Working hours are 38,5h Monday - Friday, but also one Saturday (11.00 - 15.00) a month. Interested? Feel free to contact the responsible Consultant Manager Victoria Tjernström at Victoria.tjernstrom@jurek.se Selection and interviews will be handled on an ongoing basis, so do not hesitate to show your interest!
Område |
Sollentuna |
Anställning |
Tills vidare |
Omfattning |
Heltid |
Senaste jobben från Jurek
-
Interim Business Controller i Uppsala
För 17 timmar sedan
-
Ekonomiassistent på deltid – Perfekt för ekonomistudenter!
För 17 timmar sedan
-
Redovisningsekonom till byrå i centrala Stockholm
För 17 timmar sedan
-
Administratör till en av världens ledande premiumbiltillverkare
För 17 timmar sedan
-
Compliance Ansvarig till Samhall
Igår
-
HR-konsult sökes till kommunal verksamhet i Halmstad!
Igår
-
HR-Specialist till Stadsfastighetsförvaltningen i Göteborg
Igår
-
Ekonomiassistent sökes till Stockholms universitet
Igår
-
Redovisningsekonom sökes till statlig myndighet!
Igår
-
Skoladministratör sökes till skola i Södertälje!
Igår
-
Rekryteringsassistent på deltid i Stockholm
29 oktober
-
Lokaladministratör, kommersiella avdelningen
29 oktober
-
HR - konsult sökes till offentlig kund i Kinda!
28 oktober
-
Rekryteringskonsult till Jurek i Uppsala
28 oktober
-
Junior redovisningsekonom i Uppsala
28 oktober
-
Financial Advisor till NCC Group Treasury
28 oktober
-
Ekonomidirektör sökes till kund i Sundsvall
28 oktober
-
Ekonomidirektör sökes till kund!
28 oktober
-
Head of Group Legal to Alfa Laval
25 oktober
-
Abion söker Paralegal
25 oktober
-
Avtalscontroller med funktionsansvar för leverantörsstyrning
25 oktober
-
Konsultuppdrag med fokus på villkorshantering
25 oktober
-
Konsultuppdrag som finansiell rådgivare
25 oktober
-
Säkerhetschef till GöteborgsLokaler
25 oktober
-
Abion söker Paralegal
23 oktober
-
Abion söker Paralegal
23 oktober
-
Procurement Specialist till KONE
23 oktober
-
Fastighetsekonom sökes till kund i Linköping
23 oktober
-
Redovisningsekonom med driv och ambition? Se hit!
23 oktober
-
Ekonomiassistent sökes – utvecklas med oss på Jurek!
23 oktober
-
Ekonomistudenter- Se hit!
23 oktober
-
Controller/Ekonom sökes till kommun i Stockholm!
23 oktober
-
Dataskyddsjurist till Deloitte Legal
22 oktober
-
Treasury Operations
21 oktober
-
Interim chef till kund i Sundsvall
21 oktober
-
Erfaren administratör sökes till myndighet!
21 oktober
-
Erfarna handläggare sökes till myndighet!
21 oktober
-
Interim chef sökes till offentlig kund i Stockholm
21 oktober
-
Driven Account Manager New Sales till Jurek
18 oktober
-
Account Manager till Playbox
18 oktober
-
HR-konsulter för framtida uppdrag via Jurek HR!
18 oktober
-
Erfaren Lönespecialist med erfarenhet av norska löner
18 oktober
-
Ekonom till skolverksamhet sökes för spännande uppdrag!
18 oktober
-
Hyresadministratör/ekonom sökes till kund i Linköping
18 oktober
-
Vaktmästare sökes för konsultuppdrag till Göteborg!
18 oktober
-
Financial controller till internationell miljö i norra Stockholm
15 oktober
-
Finance Manager för välrenommerad reklam- och innovationsbyrå
15 oktober
-
Kontors- och Servicekoordinator på deltid till bolag i Solna
15 oktober
-
Rättighetsadministratör sökes till förlagsverksamhet
15 oktober
-
Kundtjänstmedarbetare till ideell organisation
15 oktober