Erfaren Lönespecialist med erfarenhet av norska löner

Sista ansökningsdag: 18 november

Arbetsort: Stockholm

Publicerat: 18 oktober

Kategorier: Ekonomi & Finans HR & Organisation Kontor & Administration

Är du en erfaren lönespecialist med god kännedom om norska löner? Då kan detta vara uppdraget för dig!

 

Arbetsuppgifter

I rollen som lönespecialist kommer du, tillsammans med dina kollegor, att ansvara för de norska lönerna inom organisationen, omfattande cirka 1200 löner. Ditt ansvar inkluderar att säkerställa korrekta löneutbetalningar och sträva efter att utveckla arbetssätt och processer för att göra dem ännu mer digitala.

 

Vanliga arbetsuppgifter inkluderar:

  • Administrera och säkerställa att lönerna betalas ut korrekt och i rätt tid.
  • Arbeta för att digitalisera löneprocesserna för att minimera manuellt arbete och förenkla arbetsflöden.
  • Samarbeta med Shared Service Center (SSC) för kontroller av semesterlöneskulder, bokföringsfiler, årsavstämningar, revision, etc.
  • Hantera pensionsrapportering, facklistor och statistik till myndigheter.
  • Hålla dig uppdaterad om lagar och andra regelverk för att säkerställa att löneberedningen är i linje med de senaste kraven.

 

Vem är du?

Den som passar för detta uppdrag är troligen en erfaren lönespecialist och van konsult med erfarenhet av norska löner, särskilt i SD Works Lønn, även om systemet inte är ett krav. Du är strukturerad och noggrann samt har lätt för att integrera dig i nya organisationer och snabbt sätta dig in i nya miljöer och arbetsuppgifter.

 

Om uppdraget

Uppdraget förväntas starta omgående och pågå i ca sex månader under en pågående rekryteringsprocess. Du har möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan, och det finns även möjlighet att inleda uppdraget på deltid, även om heltid föredras. Kundens kontor är beläget i trevliga lokaler i Liljeholmen, och vi välkomnar dig som underkonsult.

 

Vi gör urval och intervjuar löpande så skicka in din ansökan direkt. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

 

Om oss

Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfekt match för våra konsulter och kunder.

 

Konsult hos Jurek

År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom att bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek.

 

Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

 

Område

Stockholm

Anställning

Visstid

Omfattning

Heltid

 

 

Ansök nu

 

Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Erfaren Lönespecialist med erfarenhet av norska löner

;