Erfaren administratör sökes till kansli på myndighet!

Sista ansökningsdag: 26 maj

Arbetsort: Stockholm

Publicerat: 26 april

Kategorier: Kontor & Administration

Administratör sökes till viktig myndighet Stockholm! Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av personal, och ekonomiadministration inom offentligförvaltning. Är du tillgänglig för ett nytt uppdrag med start i maj?

 

Välkommen in med din ansökan redan idag!

 

Arbetsuppgifter

I tjänsten ingår främst att utföra följande:

• Posthantering

• Diarieföring av handlingar 

• Expediering av beslut 

• Hantera inkommande handlingar 

• Hantera frågor via funktionsbrevlåda. 

 

Vi söker dig som har

• Gymnasium eller likvärdig utbildning

• Minst två (2) års erfarenhet av personal-och ekonomiadministration inom offentlig förvaltning

• Minst två (2) års aktuell erfarenhet av diarieföring

• Minst två (2) års aktuell erfarenhet expediering av beslut 

• Erfarenhet av fakturahantering 

• Kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl tal som i skrift

• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. 

 

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag med omfattning heltid 100% med start 2024-05-24 och pågår till 2024-09-30. Placering i Stockholm. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB och vara uthyrd till vår kund.

 

Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta, Elvira Björebäck på elvira.bjoreback@jurek.se.

 

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

 

Om Jurek

Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

 

Område

Stockholm

Anställning

Visstid

Omfattning

Heltid

 

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Erfaren administratör sökes till kansli på myndighet!

;